plugghästen.

Hejsan,

Ja, just nu sitter jag och pluggar matte. Sen blir det samhällskusnskap och även lite engelska om jag orkar. Är ledig imorgon så det jag inte gör idag får jag helt enkelt göra då så det är lika bra att få det gjort.



Så här kul är det !

Har ni förresten lagt märke till att jag har en ny header. Ganska fräck om jag får säga det själv haha. Men jag gjorde den mest för att min förra var så nedrans ful, hade den bara så länge. Och denna jag har nu är bara tills jag har gjort den header jag har tänkt från början. Men för det behövs lite fint och soligt väder så jag kan gå ut och ta lite roliga bilder. Så den jag har nu får duga så länge.  Jaja, better get going !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0