Wednesday

Hejsan,

Idag så har jag varit i skolan, väldigt ovanligt eller hur? Haha, skämt å sido. Jag hade mitt tyskaprov idag, det gick faktiskt bättre än jag trodde. Annars har lektionerna varit ganska vanliga, men däremot inte rasterna! Eftersom vår tävling Mission 82 är igång nu så händer det en hel del, bl.a boratdräkter, tigerbalsam under ögonen och fågeldasen på borden i matsalen. Helt plötsligt har skolan fått en helt ny känsla, så sjukt rolig stämning det är !

Just nu sitter jag och kämpar med andragradsekvationer, det går verkligen riktigt dåligt. Matte är verkligen inte min grej, det vill inte fastna i min skalle. Så jag måste fortsätta jobba vidare med något jag absolut inte förstår. Önska mig lycka till för jag lär behöva det.

Ha det fint !

Kommentarer
Postat av: Sofie

hejsan själv:) Jo, ett år eller något sånt hehe. Men som tur är kan man ju alltid ändra på det :)

2010-03-17 @ 19:37:21
URL: http://bubbaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0