då var det söndag igen..

Hejsan,

Ja, nu är det söndag igen och jag är trött som alltid på söndagar. Den här dagen blir nog inte så händelserik, ska nog mest plugga inför muntligt natinonella i tyska som jag har imorgon. Kanske sticker ut och springer också men det är nog inte så troligt att det blir av.

Igår efter jag hade varit på karnevalen så stack jag hem en stund och åt och fixade mig lite och sen stack jag hem till Nikita, taggade till och sen blev det fest i Malmö. Hade skitkul och fick till och med lära mig lite salsa haha.
Det kommer nog lite bilder senare idag. Ha det fint !

Kommentarer
Postat av: FANNY <3

Är också jättetrött och seg idag..som vanligt på söndagar! Hur ser dina planer ut för idag då? ;) Kram!

2010-05-23 @ 12:34:53
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0