dags för ny en vecka

Hallå,

Då var det alltså måndag igen och ny vecka. Gillar inte måndagar, eller ja vem gör det? Man är trött och det är långt till helgen. Men jag orkar inte sura över det, för det är inte långt kvar till lovet nu och då finns det ju ingen anledning att vara deppig!

Idag har jag haft 2 lektioner och sen var resten inställt/arbeta självständigt hemma. Så då stack jag hem, pluggade lite och sen åkte jag och mötte Nikky, Ellen och Malin på medie. Va där ett jag och sen stack jag, Nikky och Ellen ut på stan lite för Ellen skulle handla parfym. Tror det blev en DKNY. Efter det blev det en snabb runda in på donken innan jag och Nikky mötte upp Tim och tog bussen hem.

Nu sitter jag hemma och filar lite på mitt historiaarbete som ska skickas in ikväll. Ska bara läsa igenom det en gång till sen är jag klar. SKÖNT! Är helt pluggfri ikväll, så ska väl kolla lite tv och chilla vid datorn.

Ha det bäst !



En bild jag tog någon dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0