fridaaay

Hallå,

Då var det äntligen fredag! Idag i skolan var det bokdansen, så idag har man dansat grekisk folkdans för första gången ;) Slutade typ halv 12, åt lite snabbt på skolan och sen åkte jag och mötte Nikita i Malmö. Vi tog en liten snabb runt på entré och sen stack vi hem till Dave. Skulle egentligen stuckit till karnevalen ikväll men jag orkar helt enkelt inte. Hade inga stora planer ändå och eftersom jag ändå är trött och har träningsvärk så sticker jag dit imorgon istället. Dessutom så SPÖRENAR det nu i Staffanstorp, vet inte om det gör det i Lund men men antagligen. Så lite skönt att man inte ska dit ikväll. Jag sticker hem till Amanda ikväll istället med henne, Nikita och Linnea.

Så här såg jag ut idag, inte världens bästa bild men men..


Ha en bra fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0