frukost på e-house

Hejsan,

Om ca 1 timme så ska mamma köra mig in till Lund där jag ska träffa Vera. Vi ska äta en sen frukost på Espresso House och sen ska vi plugga samhällskunksap och sätta ihop vårt arbete. Sen när vi är klara tar jag bussen hem mätt och belåten och sätter mig och pluggar matte. Det blir förmodligen det som händer resten av dagen tyvärr. Men matte b provet är på tisdag så jag har inte mycket till val. Tror mamma skulle hyra en film sen så då kanske jag tittar lite på den och tar en paus från mitt pluggande. Gud vad ni måste vara intresserade av vad som kommer hända denna händelserika söndag haha !

Här kommer en liten bild på hur jag såg ut igår..



Hippie-style !


Ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0