helt slutkörd

Hejsan,

Jag är verkligen helt slut i hela kroppen. Vill ni veta varför? Jo, för idag på idrottslektionen så skulle vi springa så många varv vi orkade, ni vet på en sån friidrottsbana som är 400 meter. Jag sprang 18 varv, vilket var mvg !! Jag hade först ställt in mig på att springa 14 varv som var vg för jag trodde aldrig jag skulle orka springa fler. Men när jag var på mitt tolfte varv, så tänkte jag: nej, nu jävlar ska jag springa 18 varv, jag SKA klara det! Och så blev det, riktigt nöjd !

Efter skolan tog jag en liten snabb fika med Hannah och Karolina och sen tog jag bussen till Malmö för att gå till tandläkaren. De sa att allt såg bra ut och det är nog inte så lång tid kvar nu innan jag får ta av den. Längtar riktigt mycket! Nu ska jag plugga lite företagsekonomi, käka och sen ska jag nog bara chilla vid datorn. 

Ha det fint !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0