inte långt till helgen nu

Hallåja!

Vaknade imorse med riktigt ont i bihålorna, inte så kul men jag kunde hoppa över idrotten eftersom jag ändå inte kunde vara med. Så jag stannade hemma och vilade mig och sen kom jag på att jag inte hade lektion förrens klockan 13 eftersom både matten och engelskan var inställd. Så jag sov till 10 tiden och sen gick jag upp och städade som jag hade behövt göra efter skolan annars. Sen tog jag en dusch och stack till skolan.

Nu sitter jag hemma och är nästan klar med mitt historiaarbete om när berlinmuren föll. Har även gjort lite på bokpresentatinen på engelska som ska vara klar på måndag. Ska nog skriva lite till och sen sticker jag till Nikita.

Ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0