måndag igen

Hejsan,

Har inte haft speciellt jobbiga lektioner idag. Lite historia, lite svenska och muntligt nationellt prov i tyska. Det enda som var jobbigt var tyskan. Var verkligen jätte nervös när vi skulle gå in och prata. Men det löste sig rätt bra till slut tror jag. Vi får se sen när betygen kommer. Imorgon ska jag få reda på mitt reslutat i Matte B provet, blir lite skakis bara av tanken på det. Ja, vi får väl se hur det går !

Nu ska jag sätta mig ner och försöka plugga utan facebook, vi får väl se hur det går haha. Måste göra klart lite företagsekonomi tills imorgon och även skriva lite på mina arbeten i historia och svenska. Så, då sätter jag igång..
Ha det !

Kommentarer
Postat av: Anahita

fin blogg! Allt bra?:)<3

2010-05-24 @ 16:33:38
URL: http://browneis.blogg.se/
Postat av: Anahita

Jag mår bra, tack:P<3

2010-05-24 @ 21:34:41
URL: http://browneis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0