matte, matte, matte...

Hej,

Nu sitter jag och pluggar matte igen. Sjukt drygt men jag vill ha VG på provet imorgon så ikväll blir det plugg, plugg och åter mer plugg. Har varit och handlat lite naturgodis och vatten som jag ska ha och äta imorgon på provet. Kommer behöva energin om jag ska orka tänka i fyra timmar. Ja, nu måste jag fortsätta plugga men ska bara visa er en sak först.

Så här såg min busshållsplats ut imorse, visst är det synd att folk ska hålla på och förstöra utan anledning?


Bara onödigt !


Kommentarer
Postat av: Desperate Housewives - fanblogg.

Ush det är så himla onödigt och så kostar det komunen en massa pengar som skulle kunna användas till annat!

2010-05-19 @ 20:22:52
URL: http://desperatahemmafruar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0