moonwalkarN

Hejsan,

Idag hade jag bara 1 lektion, företagsekonomi. Efter det stack jag till medie och mötte upp Nikita och Tim och spenderade lite tid med dem innan vi stack hem till Staffanstorp. Då tog jag det lugnt en stund och åt lite och låte sånt trevligt och sen stack jag hem till Nikky. Vi skulle vara vakter på hennes lillasysters klassdisco. Rätt kul ändå och de små barnen var imponerade av att jag kunde moonwalk hehe. Efter deras disco stack vi hem till Nikky och åt lite och sen bar det av till Dave i Malmö. Nu har jag varit hemma ett tag och sitter och äter lite pasta och sörjer över att jag är så nedrans förkyld.

Aja, imorgon blir det klasspartaj, ska bli kul! Sov gott världen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0