movienight (L)

Hejsan,

Idag har jag inte gjort mycket. Pluggade lite samhällskunskap med pappa precis. Det handlade om politik, vi skulle typ jämföra olika ledarsidor från olika tidningar zzzz.... Ja jag vet, riktigt drygt ! Men pappa hjälpte mig så jag fick ihop det rätt bra till slut, imorgon ska jag träffa Vera och då ska va sammanställa det tillsammans.

Ikväll ska jag hem till kära Nathalie och kolla på film. Hon har så många bra filmer som jag aldrig har sett förut, ser nog en ny film nästan varje gån jag är där haha. Så det är vad som händer ikväll. Nu ska jag nog ta en dusch, sen käka lite och sen vandra de 50 metrarna till Nathalies hus haha.

Ha en bra lördag !


Kommentarer
Postat av: elin ohre

sv: åh, tack!

2010-05-15 @ 17:03:35
URL: http://spacefortwo.blogg.se/
Postat av: emmaklämma

hihi tack hunny (a) <3

2010-05-15 @ 17:41:13
URL: http://kungligtbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0