seg dag

Hej,

Den här dagen har varit sjukt seg. Vi är egentligen lediga idag men eftersom det var nationelltprov i engelska så var man tvungen att släpa sig till skolan i alla fall. Efter det gick jag till gymet och sen tänkte jag åka hem i lugn och ro. Men nej, då skulle vi tydligen ha dramalektionen vi inte hade förra fredagen för att läraren aldrig kom. Så jag kom inte hem förrens kl.15 fastän jag egentligen skulle varit ledig hela dagen. Sen halv fyra var jag och klippte mig. Det blev bra men jag orkar inte lägga upp en bild idag, kommer väl imorgon eller något. Ikväll blir det nog mys framför tvn. Har inga läxor och det är en massa bra program idag.

Ha det bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0