softar hos nikita

Hejsan,

Nu sitter jag hos Nikita i hennes varma tröja med päls på insidan, riktigt mysigt. Imorse var jag uppe tidigt och damsög huset och städade toaletterna, inte så kul men jag tjänar en liten slant på det så det är värt det. Sen tog jag en dusch, käkade och fixade till mig lite och sen stack jag till åttan och träffade amanda en liten stund. Hom hade stått i kiosken sen 8 och var dödstrött.

Ja, jag är ju som sagt hos Nikita nu och vi ska bara softa idag. Ikväll ska jag kanske kanske hem till Sandra med ett gäng andra tjejer, men det är fortfarande osäkert. Nikita tycker att jag ska bli brunett som jag var ett tag i åttan, vad tycker ni om det?

Så här såg jag ut då..


Har ingen bild på hur jag ser ut just nu men det är bara att scrolla ner några inlägg så ligger det en bild någonstans på mitt blonda hår.

Det var det jag hade på hjärtat just nu, säg gärna till vad ni tycker angående mitt hår eller om ni har något annat ni vill kommentera. Ha det fint !

Kommentarer
Postat av: MALIN

svar: haha, det måste vi :( puss!

2010-05-14 @ 14:41:39
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Hingsten

Sååå bra du passar i brunt hår ! <3

2010-05-20 @ 20:02:40
URL: http://qqwertyh.blogg.se/
Postat av: A

TYCKEEEEEEER DU SKA HA BRUNT HÅR!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-22 @ 17:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0