söndag

Hejsan,

Jag hade en kul kväll igår i Malmö och det va kul att träffa en massa nya trevliga människor. Idag har jag först varit med och överraskat min kära morfar som fyller 70 om en vecka. Han hade inte misstänk något och han verkade glad över att vi kom.

Sen har jag pluggat en hel del historia idag och jag måste tyvärr plugga mer sen. Har ett viktigt historiaprov imorgon som är väldigt viktigt eftersom det är det sista provet vi har innan kursen är slut. Usch, man blir så pressad nu mot slutet av terminen, får riktig prestationsångest ibland. Klart att ett prov inte är hela världen men har man kämpat en hel termin och fått mvg på alla prov och sen får man vg på det sista och vg i betyg så känns det ju rätt surt. Förhoppningsvis går det bra.

Nu ska jag ta det lite lugnt vid datorn innan det blir mer plugg. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0