soooool

Hejsan,

Idag skiner solen och det börjar bli varmt igen, det gillar vi STARKT! Men något som är tragiskt är att jag har blivit av med min mobil idag. Jag trodde att jag hade lagt den i skolväskan men när jag sitter på bussen och ska ta upp den så är den puts väck. Så någonstans mellan hemmet och busshållsplatsen måste jag ha tappat den, hur man nu kan lyckas med det? Så imorgon blir det att fixa ett nytt simkort och så får jag använda min gamla mobil tills mitt abonemang har gått ut och jag kan få en ny.

Efter att jag hjälplöst hade letat efter min mobil utan resultat stack jag hem till Nathalie en liten stund. Skulle egentligen bara hämta lite saker men det blev att jag stannade i 2 timmar och snackade haha. Det brukar bli så när vi ses, vi har alltid så mycket att prata om.

Nu ska jag chilla lite vid datorn och sen blir det Desperate Housewives!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0