träffade gamla godingar idag

Hejsan,

Idag när jag stod och väntade på bussen hem till Staffanstorp så träffade jag Nathalie, Johanna, Hilda och de andra i deras klass. De går i nian i Staffanstorp och hade varit i Lund på något museum. Så jag tog bussen hem med dem och sen följde jag med Nathalie och Johanna till min gamla skola där de går nu. Det var kul att komma tillbaka igen men jag är glad att jag inte går kvar där. Det räckte med tre år. Men jag fick träffa min gamla tyskalärare Ingrid och hon var så glad att se mig och sen träffade jag även Jim min gamla svensklärare. Han var nog nästan ännu gladare, han utbrast: Åh, gud vad kul att se dig! Jag har haft en så tuff dag idag och nu kom du och förde lite glädje till mig, nu har jag ork att gå på nästa möte. Visst är det kul när någon blir så glad att se en? Han var verkligen världens bästa lärare som alltid tänkte på elevernas bästa. Så det var en fin dag idag, när jag fick träffa de två bästa lärarna jag hade på den skolan.

Ja, som jag skrev innan så måste jag ju plugga en hel del idag med. Kom hem senare än jag hade tänkt i med besöket på skolan så jag har inte kommit igång än men det är väl dags att börja nu..

Ha det fint !

Kommentarer
Postat av: FANNY<3

Men åh tack för din söööta kommentar! :) Blev så glad när jag såg den ska du veta! Tänk vad bara några fina ord kan göra en glad hela dagen :)



Vilken tjusig header du har Fanny! Vad har du hitta på idag då? KRAM <3



Ps. Superfint namn du har ;)

2010-05-11 @ 16:55:59
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: MALIN

svar: tack, babe <3

2010-05-11 @ 17:06:17
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0