uttråkad sjukling

Hallå,

Sitter hemma och har ont i halsen och är förkyld, hade även lite feber imorse men den har gått ner nu. Mår bättre nu när jag har druckit lite varm mjölk med honung och kan nog gå till skolan imorgon. Blir att lägga sig tidigt ikväll i alla fall. Har precis kollat lite på tv och nu sitter jag vid facebook men jag är verkligen riktigt uttråkad. Åh, det är så fint väder. Vill ju gå ut och göra något kul, istället är man tvungen att sitta inne och tycka synd om sig själv hehe.

Lite snygga bilder jag tog bara för att jag var så uttråkad..



så jävla sant!





Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: emmaklämma

världens sötaste Fanny.. älskar ditt leende (: <3

2010-05-15 @ 10:43:45
URL: http://kungligtbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0