zlatan, får man låna lite av ditt självförtroende?

Hejsan,

Ja rubriken, nu undrar ni va ?! Jag hörde på radion i morse att Zlatan i en intervju med tidningen café hade sagt något i stil med: Om vi ska kunna lyckas bra i ett mästerskap behövs 11st Zlatan på planen. Jävlar vilket självförtroende tänkte jag! Visst, Zlatan är bra, men är han verkligen SÅ bra? Jaja, det kan ju diskuteras.



Här har ni honom..

Nog om det, fick förresten reda på att jag förmodligen fick VG på matte B provet !!! Inte helt säkert än men förhoppningsvis. Annars har det inte hänt mycket kul idag, eller jo vi fick en teater uppspelad för oss i skolan. Den handlade om missbruk, droget m.m och var faktiskt väldigt bra. Men nu måste jag sätta igång att skriva mitt historiaarbete, wish me good luck!

Ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0