en massa mys

Var knappt hemma något igår så det blev inget skrivande då. Träffade först Amanda och Nikky en stund på dagen. Sen på kvällen blev det mys i Lund med Vera, Vera, Hannah och Tora. Vi sov tillsammans också. Supermysigt verkligen! Idag så tog jag och Vera.S oss in till Malmö. Tyckte vi var ganska duktiga som pallade det. Det var definitivt två trötta tjejer som släpade runt på tunga väskor i Malmö och det blev inte ens något handlat. Eller jo, jag köpte present till Amanda som fyller 17 imorgon men inget mer. Vera letade jacka och skinnhandskar men tyvärr förgäves. Även hon åkte hem tomhänt.

Nu sitter jag och lyssnar på Daniel Adams-Rays nya platta och myser med kusinerna från Växjö. Vi har precis bakat en kladdkaka som ska ätas ikväll till idol. Nu ska jag fortsätta med dagens mys, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0