fina vänner.

Har varit i skolan idag som vanligt. Träffade mina fina vänner och skrattade med dem. Vi skrattade väldigt mycket idag. Eller mest jag, som alltid hehe. Men de är ju så roliga och jag är nog rätt lättroad. Eller de vet i alla fall hur de ska roa mig.

Efter skolan träffade jag andra fina vänner inne i Malmö. Det var mycket skratt där med. Sen tog jag mig hem och gick in i duschen och värmde upp mina iskalla fötter. Nu sitter jag och pratar med av av mina fina vänner på datorn. Åh vad glad jag är över mina vänner. De är så fina allihopa! Puss på dem!



Otroligt gammal bild! Från typ åttan tror jag.

Kommentarer
Postat av: sandra

ta en titt in på min blogg! tävla om att bli dagens blogg och komentera även mina inlägg med dina åsikter och ställ gärna någon fråga!

2010-11-30 @ 22:51:08
URL: http://sndrapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0