finito!!

Nu är äntligen trycken helt klara till vårt UF företag ECO-BAGS UF. Vi ska ju sälja ekologiska tygpåsar med tryck på. Och Nikita har varit super snäll och hjälpt oss att göra trycken. Tack, tack tack!! Sen hjälpte Malin mig att ändra formaten nu, tack för det med! Så om inget krånglar så kan tryckeriet börja trycka dem snart. De kommer att säljas för ca 70 kronor. Om någon är intresserad så bara skriv i kommentarsfältet.

Så här ser våra tryck ut:



Ett lite mer ball tryck för den med humor.


För den som vill visa att den bryr sig om miljön på ett lite humoristiskt sätt.



För den som vill ha ett lite mer gulligt och kanske mer diskret tryck.

Nu ska jag läsa lite i tyskboken och sen ska jag göra mig en banansmoothie och skära upp en bit kladdkaka och värma i micron. Det ska jag mumsa på till despan. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: MALIN

jag vill ha en tröja med trädet på :D

2010-11-09 @ 21:37:47
URL: http://malinkirstine.blogg.se/
Postat av: Mormor

Vi beställer 1 bag med den snälla bilden av ett träd med uggla.

Kram

Mormor

2010-11-10 @ 13:17:20
Postat av: Mormor

Vi vill gärna köpa en bag med det snälla motivet, träd med uggla.



Kram

Mormor

2010-11-10 @ 13:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0