harry potter

Idag efter skolan så tog jag och Vera tåget till Malmö ocn mötte upp Hannah och Karolina för att kolla på den nya Harry Potter filmen. Den var riktigt bra! Och som vanligt så kan jag aldrig vara tyst. Inte ens på bio. Och det kan inte Hannah eller Karolina heller. Det blev en del viskande, och skratt när ingen annan tyckte det var ett dugg roligt. Så helt plötsligt ropar någon med bred skånsk dialekt lite längre upp:Hallå, ni där nere! Käften va! Och då blev det ju ännu svårare att hålla mun...

Men som sagt, den var skitbra! Synd bara att den slutar mitt i handlingen eftersom den sjunde boken är uppdelad i två filmer. Nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt resten av kvällen. Sen får vi se vad morgondagen bjuder mig på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0