hit me with your best shot

Efter skolan idag så drog jag till Mediegymnasiet för att sälja en tygpåse till Malin. Träffade även Sara och Nikky där. Stannade kvar med Nikky tills hon slutade och sen tog vi bussen hem och mötte upp Amahje för lite pommes på James. Nu är man hemma och ska snart fixa med maten. Inga läxor jag måste göra idag heller, känns lite för bra för att va sant faktiskt.

Så jag ska nog sätta mig i sängen och kollar på Gossip Girl. Hannis i min klass är galen i programmet så jag bestämde mig för att börja kolla igår. Så jag kom väl 5-6 avsnitt igår på säsong 1 så det är bara att fortsätta så jag kommer ikapp henne och kan hänga med i snacket. Puss!



Någon kväll i Paris.


Kommentarer
Postat av: Linn

sv: Tack för ditt tips :) Men nu blev det en Xperia mini pro hihi ^^



kram!

2010-11-22 @ 18:53:57
URL: http://linnhoney.blogg.se/
Postat av: Linn

sv: Jag köper mina second hand kläder på massor med olika, typ på myrorna vid ringen men mest Stockholms Stadsmission vid skånegatan. :D



kraam

2010-11-22 @ 22:43:58
URL: http://linnhoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0