pälsväst, check!

Idag åkte vi först en runda med en sightseeingbuss. Fick se Eiffeltornet och massa andra byggnader och torn. Men imorgon ska vi upp i Eiffeltornet på riktigt. Kanske inte högst upp men i alla fall mitten! Efter bussturen blev det en snabb lunch på Starbucks och sen gav vi oss ut för att shoppa. Jag hittade äntligen en pälsväst som jag velat ha ända sen förra vintern! Provade även typ 10 par kostymbyxor men jag hittade inga som satt som jag ville tyvärr. Bättre lycka imorgon eller på onsdag hoppas jag!

Nu ska jag ta ett långt varmt bad och sen ikväll blir det stor middag med familjen, de andra från pappas jobb och deras respektive/familj + distrubutörerna med familj/respektive. Vi blir väl 100 pers tror jag. Så det är bara att vässa engelskan hehe.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0