vinterlandskap



Ja, eftersom snön verkar hålla i sig så är det nu officiellt vinter. Det blir mörkare och mörkare och allt svårare att ta sig upp på morgonen. Idag, när min väckarklocka ringde så hade resten av familjen redan lämnat huset. Yrvaken och trött som jag var, stängde jag såklart av mitt alarm. Men som tur var, så ringde Hannah mig när bussen skulle gå om 30 minuter. Jäkla tur att vi har fått vanan att ringa varandra några gånger om dagen trots att vi går i samma klass.

Idag har jag bara haft 1 lektion. Svenskan var inställd, som vanligt. Han är sjuk var och varannan dag nu känns det som. Tur man kan arbeta hemma med det vi gör nu. Så idag efter lunchen stack jag och Hannah hem till mig tills hon skulle ha Samhäll. När vi gick från bussen satte vi igång Gubben i lådan med Daniel Adams-Ray högt på min mobil och gjorde några moves när vi pulsade fram genom snön. Folk som såg oss blev riktigt glada och skrattade och vi kände oss ganska awesome hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0