fanny vill...

Känna sig riktigt fin! Ni vet när man står i badrummet i någon timme och rakar benen, schamponerar och tar balsam så där länge och noga tills varmvattnet tar slut. Smörjer in sig med lotion, fönar håret, plattar det riktigt noga och inte sådär stressigt som det blir på morgonen. Sen tar man fram en riktigt jävla snygg klänning eller någon annan snygg outfit och lägger på sminket noga och lägger ner lite extra tid på det med en fin ögonskugga eller kanske läppstift? Allt detta görs så klart till riktigt grym musik! Kanske ett riktigt löjligt inlägg men det är min känsla just nu.. Kanske är vissa av er så nogranna varje morgon med ert utseende? Eftersom jag är så otroligt morgontrött och seg så har jag aldrig tid att göra vid mig noggrant på morgonen. Visst jag sminkar mig, och ibland slarvplattar jag mitt hår eller så men ja för mig är det bara på helgen när jag ska iväg som jag verkligen känner mig riktigt fin. Hoppas på ett sånt tillfälle snart för den känslan är härlig!

Nu ropar sängen på mig, och den har gjort det ett bra tag nu. Puss på er!



Här är en bild där jag kände mig lite så. Denna kvällen gjorde jag i för sig inget speciellt, det var sommarlov och jag hade tråkigt. Men samma känsla fanns kvar, fast det är ju alltid roligare om man ska iväg någonstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0