En irriterad Fanny bloggar från bussen. Va...

En irriterad Fanny bloggar från bussen. Varför är jag irriterad? Jo, så här var det. Jag tog bussen in till Lund för att lämna en grej till Vera. Hon kom med bussen från S Sandby. Min buss skulle vara framme före hennes och så skulle jag kunna ta den bussen hon kom med direkt tillbaka. Men min buss var ju så klart sen. Så när den rullar in på centralen ser jag min buss köra hemmåt, utan mig!! Så jag fick vänta på nästa buss som skulle komma 1 timme senare, hängde lite hos Louise och tiden gick ändå rätt snabbt. Men självklart så är min buss 25 min försenad!!! Skulle varit hemma kvart i sju, kommer istället vara hemma kvart över åtta. BLÄ PÅ SKÅNETRAFIKEN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0