kirrat en rosa höftsjal

Min dag idag har bestått av: skola, plugg med Nathalie och sen magdans. Skolan var som vanligt, inget speciellt hände. Flummade som fan med Vera och Hannah, svårt att koncentrera sig på Debit och Kredit på ekonomilektionerna när alla har så jäkla torr humor! Jag och Nathalie var väl inte asgrymma på att plugga heller, blev mest snack men så är det väl när man inte ses så ofta! Läste i alla fall klart mina sidor i boken på bussen till Malmö. Magdansen gick bra idag, eller ja det är ju rätt svårt men jag tycker det tar sig rätt bra för mig. Köpte även en rosa höftsjal idag som jag ska ha när jag dansar. Det blev mycket bättre känsla med den och man kände sig mycket duktigare hehe.

Här har ni den..


Försökte bli av med den fula bakgrunden så gott jag kunde..
Men va den inte schnygg? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0