lite olika saker som ska göras

Hade en jätte rolig kväll igår! Middagen var mysig, maten var god och det var kul att träffa lite nytt folk och även hänga med gamla godingar.  Vid 22 tiden stack några av oss på en fest men lite folk från skolan. Det dansades en del och alla var riktigt svettiga och mina ben gjorde ont när jag tog bussen hem. Men det var värt det, hela kvällen var väldigt lyckad! Tack Madeleine!

Idag ska jag försöka mig på våra budgetar till UF företaget. Mamma ska hjälpa mig att komma igång och sen sen ska jag försöka fixa det själv. Vi får se hur det går, men vi har ju gjort det på lektionerna i A-kursen så det ska nog gå bra! Kanske blir det lite tyskaplugg också eftersom vi ska debattera på lektionen på tisdag + att vi har lite annan läxa. Senare drar jag till solariet med Nikita. Och imorgon är det måndag, men då har vi KU-dag som innebär att jag är ledig, isn't that sweeeet?

Nu ska jag släpa mig mot duschen och sen börjar jobbet, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0