matte c? logaritmer? ehh what?

Sitter och försöker plugga matte nu och det går... för jävla dåligt! När jag och Vera gjorde det tillsammans i skolan gick det rätt bra men nu här ensam på rummet så går det inte alls bra. Kommer inte ihåg nåt av vad Joakim gick i genom. Får hoppas att pappa har tid att hjälpa mig snart med de nedrans logaritmerna! Fråga mig inte vad det är, för jag önskar verkligen att jag visste..

Annars har väl dagen varit rätt okej. Hade bara en lektion eftersom svenskan var inställd (again!!). Känns som om vi har haft typ 5 svenska lektioner under hela terminen. Han är sjuk hela tiden och vi kommer inte alls frammåt. Men ja, det var ju skönt att vara ledig. Vi hann med att jobba med UF och sen blev det även en snabb runda på stan innan jag tog mig hemmåt.

Väl hemma bakade jag två kladdkakor eftersom pappa har sina arbetskamrater över på middag. Har även hunnit med tyskan och engelskan. Nu är det bara matten kvar som sagt. Undra hur jag ska lösa detta? Aja, det fixar väl sig på nåt sätt!

Langar en rolig bild från "stoppa-in-så-många-vindruvor-du-kan-tävlingen" hos Madde i fredags haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0