pustar ut..

Nu är jag klar med alla måsten för idag. Känns riktigt skönt! Är ju inte 100%klar med tyskan men har ju imorgon på mig också att träna. Så det får räcka för idag. Nu ska jag lägga fram allting inför imorgon. Vi ska till Danmark till UNICEF med klassen och jag ska ta bussen 07.22 så det gäller att ha så mycket som möjligt klart dagen innan med kläder, danska pengar, matsäck osv. När det är klart ska jag träna igenom dansen lite så att jag inte glömmer det vi gjorde idag. Sen ska jag sova och det ska bli sköööönt!

Vill även meddela att jag för några dagar sen fick en ny nästkusin. Det är min mammas kusin Sandra som har fått sitt första barn. Hon heter Mindra och hon är hur söt som helst!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0