storstadsliv

Andra dagen i paris idag. Eller egentligen första heldagen. Vi började med att besöka Louvren, som ju är ett jätte stort museum där bland annat Mona-Lisa hänger. Sen gick vi därifrån till Triumfbågen och där åt vi lunch på en italiensk restaurang. Efter det stack jag och mamma till Gallerie La Fayette som är ett stort köpcentrum i samma stil som NK i Stockholm med olika märken på olika ställen istället för att det är i butiker. Jag hittade några olika pälsvästar som jag har letat efter men jag har inte bestämt mig för om jag ska köpa någon av dem. Förutom det så letar jag efter ett par snygga kostymbyxor, ett par skinshorts och någon snygg festklänning. Men sen får vi ju se vad man hittar.

Nu ska jag ta ett bad och sen ska vi ut och äta. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0