väldigt kort "skoldag"

Var i skolan från tjugo i 10 till tjugo i 12. Och jag hade inte ens en enda lektion. För våra enda lektioner idag som är Geografi och Företagsekonomi var inställda, som jag redan visste. Men jag skulle på intervju för balkommittén kl.10 så därför skulle jag ändå in till skolan. Intervjun gick bra tror jag, det kändes som om jag fick fram det jag ville ha sagt om mig själv osv. Efter intervjun åt jag lunch med Hannah och sen tog jag bussen hem.

Väl hemma bakade jag scones, hade precis ätit lunch men jag var så otroligt sugen på det! Nu sitter jag och pluggar till engelskaprovet, ska göra det ett tag till. Sen vid 17 tar jag bussen in till Malmö och dansar magdans så det står härliga till!

Dagens outfit..

 

Ja jag vet, min kamera är riktigt dålig. Så fort jag har sparat tillräckligt så ska jag införskaffa en systemkamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0