bad day



Bilden talar i princip för sig själv. Var ju som jag nämne i det förra inlägget i skolan typ i onödan idag. Och jag ligger inne med dödlig förkylning och dödlig mensvärk. Nu är jag hemma och ska skriva en nedrans sammanställning av fem atriklar och folks olika åsikter om euro i Sverige. Måste även städa och rensa på mitt rum. Skulle egentigen vilja: Baka en stor fet kladdkaka, sätta på vänner eller nån annan bra film och bara mysa hela dagen. Men nej, inte idag! Kanske till helgen om jag har tur.

Enda roliga: Köpte en ring på Indiska för 69kr. Det är en av dem som jag lade upp i bloggen för några dagar sen.



Nu ska jag ta tag i allt som behövs göras, sen ikväll blir det idol. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0