bloggar från frisörssalongen

Lite halvt skämt och sido. Men ja, Johanna och Nathalie är hemma hos mig. Vi har ätit tacos och kollat på idol och nu har vi precis färgat Johannas hår. Det var Nathalie som färgade och jag gick agera assistent och torka bort färg från öronen och lite så. Det blir väl så när hon går frisörprogrammet och jag samhäll haha.

Innan var det ganska blont och nu ska det bli typ mocka/chockladbrunt. Nathalie håller på att föna nu och sen ska håret plattas sen så får vi se hur det blev men än så länge så ser det bra ut.

Vi upptäckte även en riktigt rälig spindel i mitt badkar, fick rysningar. Så klart kommer pappa där och bara "Äh, den va väl inte så farlig, det är ju synd att döda den. Jag släpper ut den istället" Jaja, lek macho, gör det haha!

Men nu ska jag återgå till mitt "jobb" som assistent hehe. Smell ya later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0