det tog tid..

..men nu så är jag klar med företagsekonomin för idag! Det var segt, men jag tog en kopp te med socker, eller ja frågan är om det inte var socker med te, men gott var det i alla fall och jag fick ny enegri. Så nu ska jag ta en dusch, lägga fram kläder till imorgon och sen så ska jag bumsa i säng. Det behövs verkligen.

Som min kära vän Vera sa en gång "Jag älskar att sova men jag utnyttjar inte det." Precis så är det för mig! Jag vet hur skönt det är när man väl ligger där och känner hur tröttheten anfaller en. Men när man är sitter vid datorn och tänker "Borde jag kanske sova nu, äsch jag kan väl sitta här i 15 minuter till, eller ja en halvtimme kanske, så trött är jag ju inte" Det slutar alltid med att när jag vaknar på morgonen svintrött som vanligt så tänker jag, "Åh vad dumt att gå och lägga sig så sent! Men ikväll, då ska jag lägga mig tidigt.." Och sen börjar den onda cirkeln igen hehe. Någon som håller med? Jag sitter ju här och skriver och förlorar dyrbar sovtid just nu, så NU ska jag gå och ta min snabbdusch, godnatt på er!

 

Lyckan över att hon slipper plugga mer idag och att hon snart får sova..

Kommentarer
Postat av: Verisen

Håller med gör jag till 100%, bra beskrivning där Fanny! Citat av mig där också. Narre!

2010-09-06 @ 22:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0