förbereder mig inför min pluggdag.

Sitter och äter frukost nu. Ska snart ta fram emu-artiklarna och fortsätta med min sammanställning. Så klart blir det så när man har sjutit upp det till söndagen. Måste nog även plugga lite matte och tyska idag. Ska även hinna med att övningsköra och sen ikväll blir det valvaka med familjen. Eftersom jag inte själv får rösta än så har jag börjat störa mig på att ALLT handlar om valet nu. Visst det är ju väldigt viktigt men när jag inte själv får vara med och rösta så känner man sig inte så delaktig. Men samtidigt vill jag ändå titta på det idag eftersom det är ett viktigt beslut som tas i Sverige.

Nu måste jag börja, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0