malmöhäng

Idag gick jag i skolan från 8.15 - 16.00, är inte det lite sadistiskt eller? Mitt schema är riktigt sweet i övrigt men just fredagen är inte helt gjuten. Hade håla från typ 12.40 till 14.45 så så gick jag en runda på stan med Vera och Diana. Handlade ett par bomullsbyxor från H&M. Bild kommer ikväll. Sen efter tyskan så tog jag bussen till Malmö och mötte upp Nikky. Vi käkade lite på donken, satt och snackade lite och sen tog vi bussen hem.

Ikväll blir det nog bara mys här hemma, har faktiskt ingen ork till något annat. Får hoppas på lite mer ös imorgon hehe. Tycker förresten att ni ska kolla in Hannahs blogg, en tjej i min klass som har nyligen börjat uppdatera igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0