studying..

Sitter just nu med näsan i företagsekonomiboken. Tack gode gud att det bara är ett kapitel denna gången, och tack för att mamma är egenföretagare och kan förklara allt jag inte förstår! Det är väl inte jätte svårt egentligen, det gäller bara att koncentrera sig på det man läser och plugga tills det fastnar. Annat är det med matte, jag låser mig direkt när jag inte förstår uppgiften. Men ja matten får jag ta itu med sen, nu är det ekonomi som gäller!

Har förresten köpt en ny concealer från make up store idag. Den är faktiskt väldigt bra, bör testas! Köpte även en deo och bokade in en ansiktsbehandling innan jag tog bussen hem. Men nu har jag icke tid att sitta och babbla på, måste vända ansiktet neråt mot bidragskalkyler och särinäkter m.m. Smell ya later!



Bjuder på en mumsig bild av Taylor Lautner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0