tjillar

Sitter hemma och njuter av att svenskan är inlämnad, båda tysklektionerna är inställda imorgon så jag får sovmorgon + att jag slutar tidigare, det är fint väder och jag har knappt något att plugga. Härlig Torsdag!!

Jag sov ju hos Hannah till idag. Och jag är personen som brukar gå upp för sent varje morgon och ha ca 20minuter på mig att bli klar, och Hannah behöver minst 1timme på sig och hon brukar oftast gå upp i tid. Såå idag skulle vi ta bussen 08.54 och vi var uppe ur sängen lite över 8. Så jag hade liksom ovanligt mycket tid på mig och gick runt där och tog det lugnt och till skillnad från Hannah som sprang runt som en stucken gris och stressade och letade kläder och allt. Men vi hann i alla fall till bussen i tid och vi blev klara, jag hann till och med platta mitt hår och det händer inte ofta haha.

Nu ska jag göra mina engelska glosor och sen kommer Amanda och Nikita hit på lite plugg och mys kväll. Ha det fint!

Lite bilder från natten med Hannah..


Hennes uppblåsbara king-size gästsäng hehe.



Fetaste sovtröjan som jag fick låna av Hannah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0