trött.

Jag hade en jättetrevlig kväll igår. Middagen hos Vera var supermysig och maten var riktigt god! Träffade även lite nytt trevligt folk. Vid 23-tiden tog vi alla bussen in till Lund för att göra vad vi ville. Jag, Vera, Vera och Louise festade vidare i Lund och jag sov där också. Kom hem för typ 1 timme sen och jag är rätt så slut nu. Ska äta nåt, sen sticka till Nathalie och snacka lite och sen blir det bio och middag i Malmö med mamma. Vi ska se filmen Tusen gånger starkare. Har läst boken för några år sen och den va skitbra så jag hoppas på att filmen också ska va det.

Sen måste jag väl även hinna med lite plugg, och skulle egntligen övningskört idag med men jag skjuter upp det lite hehe. Har ingen lust alls och ja, bio och restaurang är ju en aning roligare eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0