d-dagen.

Hade D-Dag idag. Var först hos tandläkaren och träffade Vera en liten stund eftersom hon också skulle dit idag. Sen tog jag bussen till Nikkys skola och så var vi där lite. Hon fick även sin present som hon verkade nöjd med. När hon hade slutat stack vi till Lund till Amandas skola och "överraskade" henne. Senare blev det en kebabtalltik på James innan vi stack hem.

Har pluggat och städat lite nu och ska väl ta en dusch nu och sen blir det lite tid vid datorn innan sängen kallar på mig. Den kallar visserligen redan, har varit trött hela veckan eftersom jag är så jäkla förkyld och så. Men har ingen lust att lägga mig riktigt än.



Bilden är ja, lite depp. Men det är för att jag är lite så för tillfället. Inget speciellt händer men jag är bara så trött, förkyld och utan motivering till varken skolan eller UF. Men ja det blir väl bättre snart!

Kommentarer
Postat av: Hingst

DOMMEDAGEN ÄR KOMMEN!

2010-09-30 @ 22:59:42
URL: http://qqwertyh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0