vilken underbar måndag

Idag är det verkligen en bra dag. Inte ofta jag är så här glad en måndag. Men det konstiga är att inget speciellt har hänt, jag är bara så glad. Är så nöjd med mina nya skor, blev nöjd med klädvalet imorse, mina vänner sa att jag var fin i håret, det är soligt ute och ja, det är bara en sån bra dag idag.

Efter skolan stack jag hem till Tora med Vera och bakade två kladdkakor. Vi har nämligen fika på tyskalektionerna på tisdagar så då ska vi turas om att baka och denna veckan var det vår tur. De blev riktigt fina med glasyr och allt. Sen så gick jag och Vera en liten snabb runda i Lund och bara njöt av vädret och hade en mysig pratstund. Sen tog jag bussen hem med Oskar Linnros pumpandes i öronen, så jäkla underbart!

Nu ska jag ta en dusch, plugga matte och sen blir det lite tid framför datorn innan sängen kallar. Hoppas ni alla har haft en lika bra dag som jag !






Ganska stolt om jag får säga det själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0