åter igen nackspärr..

Jaha.. då var det tydligen dags för Fanny att lida av nackspärr igen. Jag hade det senast på jullovet och idag kom det igen. Skulle precis börja mitt nationella muntligt i engelska och sitter och förbereder mig när det helt plötsligt gör skitont i nacken! Så jag fick sitta och göra provet med huvudet på sne lite smått ansträngd men det gick faktiskt rätt bra ändå! Efter det gick jag till sjuksyster och hon smörjde på nån gel, Hannah masserade mig och så fick jag två panodil. Hon trodde att jag nog hade tighta nackmuskler så jag har fått övningar som jag ska göra när värken har gått över. Sen kom mamma till undsättning och körde mig hem.

Så nu sitter jag här lite halv orörlig och försöker plugga naturkunskap. Smärtan har dock gått över lite så det är ju i alla fall skönt. Men det är osäkert om det blir någon dans för mig imorgon... FAN :(

Nu ska jag fortsätta plugga så jag kan vila sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0