bloggen har haft sommarlov

Har inte ens tänkt på att jag fortfarande hade en blogg. Den har bara försvunnit ur mina tankar och det har liksom inte kännts så viktigt att skriva om varje dag på sommarlovet. Man gör liksom inte så mycket speciellt varje dag. Har ju varit på Peace & Love, i småland, i falkenberg och sen har jag varit hemma och festat och chillat med mina kära vänner. Vi får se om jag kommer igång igen när skolan börjar den 22 augusti. Dax för sista året på gymnasiet, lite ångestladdat är det men samtidigt känns det sjukt roligt!

Just nu sitter jag och Nikky i Linneas lägenheter och softar, äter nötter och väntar på att hon ska komma tillbaks från jobbet. Sen ska vi laga lite mat och bara mysa. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0