svag och irriterad.

Idag har vädret växlat mellan sol och moln, blåst och vindstilla och även lite regn. När vädret är sånt så blir jag direkt på dåligt humör. Och snart så kommer även min röda vecka, antar att det också är därför mitt humör är som det är. Blir irriterad på killar/män som inte har en aning om hur det är och alltid ska vara extra jobbiga när de märker att man är skör. För jag blir verkligen svag som lilla nasse i nalle puh samtidigt som jag får humör som typ cruela de ville. Jag kan liksom inte göra så mycket åt saken så det bästa är att låta mig va. Så alltså, jag är på ett riktigt kasst humör idag. Stubinen är kort som attan och gråten är nära så fort något lite jobbigt händer. Ska i alla fall snart ut på en liten promenad med Nikita, förhoppningsvis får det mitt humör att stiga lite.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0