vi är bättre än grå

Jaha, då har tredje och sista året på gymansiet börjat. Det känns faktiskt kul att börja för en gångs skull. Vet att det dock kommer bli tufft men eftersom jag klarade andra året som sägs vara värst så borde jag klara detta också! Ser fram emot balen och studenten extremt mycket och tror nog att det är det som kommer driva mig frammåt när det känns tungt. OCH så klart mina underbara vänner, både de jag har i och utanför skolan!

Skulle speciellt vilja lyfta fram en speceill tjej. Vera. Tror jag har berättar förut om hur mycket jag tycker om henne, men jag har inget emot att göra det igen! Hon ställer alltid upp för mig, verkligen  ALLTID! Och hon är nog den personen som jag kan öppna mig mest för och som alltid har någon hjälp att komma med. Vi pratar nästan varje dag i telefon och disskuterar allt vi tänker på och hjälper varandra. Utan de samtalen skulle jag nog må jävligt mycket sämre för det mesta! Vera är verkligen en riktig klippa och jag är så otroligt glad att jag har fått lära känna henne. Vera Sahlström: JAG ÄLSKAR DIG!

Nu ska jag ta och sova, i've got some serious thinking to do. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0