hon som skulle sova...

Jag som precis sa att jag skulle sova. Det borde jag också. Men idag är en sådan dag när jag har för många tankar. Jag gillar att jag är en person som tänker mycket, funderar på varför situationer sker och varför människor agerar som de gör. Men ibland kan det bli för mycket negativa tankar om mig själv.

Jag är ofta tjejen som säger "äh, skit i det! detta löser vi!" och gräver inte ner mig så lätt i små problem. Jag försöker uppmuntra och hitta lösningar. Men när det kommer till mig själv och tankar om mitt utseende, hur jag är som person och så vidare, de tankarna som ingen anna vet om. Då är det inte lika enkelt att bara säga till sig själv att det ska lösa sig. Jag vet att jag inte är ensam om detta, man är ju alltid sin värsta kritiker och det är svårt att se sig själv från alla andras synsätt. FAN! Jag vill inte bry mig så mycket, jag vill vara nöjd! VARFÖR SKA DET VARA SÅ SVÅRT ATT BLI NÖJD? Alltid vill man ha mer, ändra på något eller göra något annorlunda. Man är väl bra som man är? Eller? Frågetecknet borde inte finnas där, man borde vara NÖJD och tycka att man duger som man är. Att det ska vara så svårt...


Ber om ursäkt för ett kanske väldigt förvirrande inlägg. Jag är ju som sagt väldigt trött och borde sovit för länge sen. Behövde bara få lite tankar ur mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0