och hon babblar på om allt..

Hade körlektion idag och det gick skitbra! Har bytt körskola och nu känner jag mig verkligen bekväm, äntligen ska jag ta tag i körkortet!

Verkar bli en hemmakväll idag. Är ganska pank och och 17 år som man är så kan man inte följa med ut heller. Så fram tills Berlin blir det att mysa hemma med familjen. Ska på tjejmiddag i dagarna hos Sara också, alltid lika trevligt med sånt!

Och när vi är hemma från Berlin så fyller jag äntligen 18 jäkla år! Får höra ibland att så speciellt är det inte och det är ingen skillnad. Skiter i det! Eftersom jag nästan alltid är yngre än alla jag umgås med på grund av att jag började skolan ett år tidigare så har jag varit sist med allt. "haha ja just det, du är ju bara 94" osv osv.... Så att få bli 18 och ha samma möjligheter som mina vänner, kommer fan ta mig va jävligt speciellt för mig!!!! Så de så, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0